Werken bij PS Dat werkt!

PS Dat werkt! is op zoek naar een nieuwe collega trajectbegeleider/jobcoach.

PS dat werkt! BV is een re-integratie- en jobcoachorganisatie in de regio Apeldoorn, Arnhem, Zutphen en Deventer, met vestigingen in Apeldoorn en Deventer. Dagelijks begeleiden wij mensen op het gebied van loopbaankeuzes, het verkleinen van de afstand tot de arbeidsmarkt en het verkrijgen en behouden van passend werk.

Onze succesvolle werkwijze, waarin persoonlijke aandacht en kwaliteit voorop staan, resulteert in een gestage groei van de organisatie. Omdat wij deze groei verder in goede banen willen leiden zijn wij op zoek naar een ondernemende trajectbegeleider/jobcoach.

FUNCTIE-OMSCHRIJVING

Als trajectbegeleider/jobcoach ga je klanten begeleiden in diverse trajecten. Dit doe je in opdracht van verschillende opdrachtgevers. Je werkt zowel voor de overheid als voor het bedrijfsleven. Vanuit het UWV en de gemeenten gaat het om modulaire-, werkfit -, naar werk-, en jobcoachingstrajecten. Voor het bedrijfsleven leveren we trajecten op maat zoals duurzame inzetbaarheid en 1e en 2e spoortrajecten in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter.

De trajectbegeleiders/jobcoaches binnen PS Dat werkt! BV zijn verantwoordelijk voor het gehele proces binnen een traject. Dit maakt de functie heel divers en uitdagend. Wij zoeken een nieuwe collega die zelf ook enthousiast wordt van de woorden ‘ondernemen’ en ‘aanpakken’ maar ook van ‘persoonlijke groei’ en ‘ontwikkeling’.

FUNCTIE-EISEN

  • Een afgeronde Hbo-opleiding, bijv. Mens en Arbeid/Human talent Development;
  • Een jobcoachopleiding (bijv. Elan training) is een pré;
  • Affiniteit met en kennis van de doelgroepen Wajong, WIA, ziektewet/Arbo en de participatieweg en de daarbij behorende sociale wetgeving;
  • Kennis en ervaring hebben in het werken met klanten met psychische- en verstandelijke beperkingen;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van rapportages en plannen;
  • Het schrijven en bijhouden van rapportages in registratiesystemen en het overdragen van informatie;
  • Bekendheid met de regionale arbeidsmarkt en het beschikken over een relevant netwerk;
  • Werkervaring in het ‘werkfit’ maken, toeleiden naar werk en ‘coaching on the job’;
  • Gevoel voor humor;
  • In het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer;
  • Woonachting in de omgeving van het werkgebied.

ARBEIDSVOORWAARDEN

Wij bieden een uitdagende en zelfstandige functie binnen een jonge en innoverende organisatie. De functie kan gedeeltelijk vanuit huis worden ingevuld, met regelmatige terugkoppeling naar het hoofdkantoor in Apeldoorn.

Wij bieden je in eerste instantie een tijdelijk contract aan en het salaris is afhankelijk van je opleiding en relevantie werkervaring. Dit is op ZZP basis of in loondienst.

AANVULLENDE INFORMATIE

Ben je op zoek naar een leuke, afwisselende en uitdagende functie en veel zelfstandigheid? Reageer dan direct en kom ons team versterken! Stuur je CV en motivatiebrief voor 15 augustus 2022 naar info@ps-datwerkt.nl. De sollicitatiegesprekken zullen in week 35 en 36 plaatsvinden.

Voor aanvullende informatie over de functie kun je contact opnemen met Gerta Stenfert

(06 – 48 64 94 02) of Ineke van Woerkom (06 – 48 64 94 01).

Solliciteren en vragen

Je kunt je sollicitatie door te mailen naar gerta.stenfert@ps-datwerkt.nl. Voor aanvullende informatie over de functie kan er contact opgenomen worden met Gerta Stenfert (06-48649402) of Ineke van Woerkom (06 – 48649401) of gebruik het contactformulier hieronder.

Contactformulier: